2011. december 1., csütörtök

Pirosban SOHA NE intézzünk banki ügyeket

Nem vagyok ellenséges érzelmekkel a bankok iránt, mivel jómagam sok-sok évet dolgoztam bankokban, de ez a mai eset kicsit kiverte bennem a biztosítékot. Arra gondoltam, én is belekezdek valami tevékenységbe, ami után díjat szedek be, és amikor az ügyfelem meg akarja szűntetni a szolgáltatásom használatát, még pár ezer forintot beszedek tőle valmilyen jogcímen. Mi is történt? Elmentem megszűntetni egy OTP-s számlámat, amihez kártya tartozott. A fickó közölte, hogy 30 nap múlva szűnik meg a számla. Arra a kérdésre, hogy miért kell még erre egy hónapot várni és a számlavezetési díjat megfizetni, az volt a válasza, mert a számlához kártya tartozott. Ez nekem a CSAK kategória. Kicsit ideges lettem, kértem,  magyarázza el, hogy miért CSAK, erre megsértődött. Basszus, legombol rólam a bank 3310.-Ft-ot a semmire, mert fél, hogy beesik még valamilyen számlahasználati költség. Azzal egyetértek, hogy van egy terminus, ami alatt költségek merülhetnek fel, és biztonsági okokbók, függőben hagyja a számlát, de azzal nem tudok egyetérteni, hogy ennek  díja van, amit nekem kell megfizetni.  Egy függőszámlának, hogy lehet díja? Ez rosszabb is lehetne, ha most hó közben lennénk, akkor a tárgyhavi és a következő havi díj, jóesetben időarányos részét is meg kellene fizetnem, rossz esetben két havi díjat. Vajon melyik üzletszabályzatban fogom ezt a részt megtalálni? https://www.otpbank.hu/portal/hu/Kondiciok/Vallalat/USZ Természetesen nem hagyhatom, már nem is a pénzről, inkább az elvről van szó. A bank jogtalanul, a saját biztonságáért - amúgy van lakossági számlám is a banknál, amit nem szűntettem meg, az esetlegesen felmerülő költséget ott is rendezhetné - nem szedhet be tőlem plusz díjat, vagy mégis? És ha igen, akkor ebből éves szinten mekkora árbevételt realizálnak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése