2012. április 21., szombat

Zöld rántotta csalán chips-szel:)



A csalán gyűjtésnél szedtem útifüvet is, mert pár napja  találtam rá receptet és izgatott, hogy milyen lesz, de végül nem készítettem el . A csalánt sem használtam fel mind a nagyon abszurd csütörtöki menühöz, így kezdenem kellett  vele valamit, mert kidobni nem  akartam. Ennek okán gondoltam egy újabb ételben kipróbálom  és rögtön társítom az útifűvel.  Nem voltam róla meggyőződve, hogy a rántottában gyakorlatilag nyersen maradó  csalán nem szurkálja össze a nyelvemet, ezért  kicsit meg akartam párolom. A chips úgy született, hogy  párolódás helyett egyszerűen megsültek a levelek. Nem estem kétségbe, sóztam, borsoztam és megettem:)
 
2 tojás
5-6 zsenge útifű levél
2 spenót levél
1 kicsi újhagyma
kevés olívaolaj
pici reszelt parmezán

A leveleket megmostam lecsepegtettem és apróra vágtam.  A tojásokat felvertem, reszeltem bele pici parmezánt, sóztam és forró olajban mindkét oldalát megsütöttem:)  Fokhagymás pirítóssal finom volt. A csalános rántotta így később kerül kipróbálásra:)

itt ajánlottam az útifű recepteket is tartalmazó könyvet


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése