2012. április 16., hétfő

Spenótos saláta kecskesajttal

 Egy kicsit még a zöld és a spenót körül forognak a dolgok, de a medvehagyma már kikerült:). A bevásárlásnál nem vettem jégsalátát gondoltam spenóttal helyettesítem, mert igen sok van a kertben. Nagyon vad zöld színű salátát sikerült  készíteni belőle. Kicsit tompítanom kellett rajta más alapanyag hiányában káposztával:)

Hozzávalók:

2 db retek
10 spenót levél
1/2 kaliforniai paprika
1/2 paprika
10 cm kigyóuborka
káposzta (opcionális)
olívaolaj
kecskesajt

A zöldségeket megmossuk, vékonyra vágjuk, meglocsoljuk olívával és összekeverjük.Reszelt kecskesajttal megszórjuk.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper:) Ma én is hasonlót vacsoráztam, csak nem kecskesajttal. Mostmár együtt zöldülünk:)

    VálaszTörlés
  2. Én télen is sok salátát eszem, gyakorlatilag minden nap. De tavasszal új igény támad a friss zöldek iránt. Zöldülünk:)

    VálaszTörlés
  3. De szerencsés vagy, hogy saját magad szeded a magad spenótját! Sajnos nálunk nem valami jó a talaj, így fű van és gyümölcsfák. Kár, hogy nincs spenótfa...:o) Finom lehetett a sali!

    VálaszTörlés
  4. Mi mindig ültetünk spenótot, főleg, hogy az utóbbi években én nagyon rákattantam. Elég kicsi a területigénye, ha olyan rossz minőségű a talaj, lehet ki lehetne cserélni kb 1-2 m2-en, ami szerintem alacsony költségvetésű projekt és tavasszal és ősszel ehetnétek a friss, saját spenótot és sóskát:)

    VálaszTörlés