2012. április 6., péntek

Joghurtos ropi


Imádom Trollanyu egészséges süti és kenyér portfolióját. Nála láttam ezt a receptet. Sütöttem már korábban is joghurtos ropit, de abban brutál sok vaj volt, gondoltam most kipróbálom ezt a lightosabb verziót.  A liszt összetevőiben változtattam, fele-fele arányban kukorica és graham lisztet használtam. Az enyém sütés után  kemény lett. Mára megpuhult, feltételezem a kukorica liszt és valószínűleg az eltérő zsírtartalmú joghurt miatt volt ez a para. Holnap sütök egy újabb adagot, mert  ez elég mini adag. )
Köszönöm Trollanyu a receptet:)

2 megjegyzés:

  1. Jaj de örülök, hogy elkészítetted:) Tényleg a kukoricaliszttől lehetett kemény, de ha másnapra megpuhul, akkor az klassz:) Boldog Húsvétot:)

    VálaszTörlés
  2. Kicsit aggódtam a koronám miatt:)Boldog Húsvétot kívának Neked:)

    VálaszTörlés