2013. szeptember 13., péntek

Napi határ újra:)

A mai napot 2 kg csipkével és ugyanannyi kökénnyel zártam. Baromi büszke vagyok magamra, hogy képes voltam erre, bár az is igaz, hogy odafele nagy nehezen átverekedtem magam a sáron, de fogalmam sem volt, hogy vissza hogy tudok jönni. Egy hatalmasat nem akartam kerülni az országút fele, ráadásul utálok ott bringázni, totál halálfélelmem van amikor a pótkocsis kamionok 10 centire húznak el mellettem himbálózó pótkocsival, így inkább csak szedtem és szedetem:). A sarat választottam, szerencsém volt,  csak a büdös sár ment bele a cipőmbe és abban cuppogott a lábam, de rosszabbul is végződhetett volna, pl.a sárban landol a gyűjteményem:)
Gondoltam, hogy errefelé sár lesz, de ekkorára azért nem számítottam. Bringa helyett jól jött volna egy egy ló vagy terepjáró:).

Jó hogy nem lóval jöttem, nem szeretik az ilyet:)

Mondtam tegnap, hogy roskadoznak:)
Ugye milyen profi gyűjtőedényem van?:) Most kiderült 1 kg fér bele.
 Nem tudom milyen fa, lécci, valaki:)


Lenéztem a patakhoz is, szeretem hallgatni a víz csobogását.





3 megjegyzés:

  1. Szia! Örülök, hogy rád találtam! Almamentés hozott hozzád, de látom sok szép felfedezni való vár még itt rám. Szeretném kérdezni, hogy az almabefőtted meddig tárolható, én is menteném, ami menthető.
    A kérdéses fa, esetleg cserje a csíkos kecskerágó. Szép növény.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Juhmeli, Örülök, hogy rám találtál:)! Mindjárt kiteszem az FB-re a fotóját. Most fotóztam egy tavalyi almabefőttet láthatóan semmi baja. Köszönöm.

      Törlés
    2. Korábbi tapasztalatom nincs befőttel. Szerintem bármeddig eláll, legmentesen le van zárva, ha eddig nem történt vele semmi, már nem is fog. Eltevés után érdemes 1-2 hétig megfigyelni mindent, mert akkor már a romlás jelei láthatóak. Ha jól zár a tető nem lesz semmi gond.(A tiszta üvegekre nem térek ki, az alap) Gondolom, Te sem az idők végezetéig akarod tárolni.
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=446461895472228&set=a.364655010319584.1073741825.213557735429313&type=1&theater

      Törlés