2013. szeptember 17., kedd

Mit rejt az erdő?

Néha azzal szembesülök, hogy annak ellenére, hogy folyamatosan járom az erdőt, rétet  szinte fogalmam sincs semmiről. Ma egy kicsit beljebb mentem az erdőben és egy vadkörtésben találtam magam. Nagyon öreg fák, nagy részükön már se levél, se termés, de több fa  dacol a korral és egy-egy élő ágán termést hoz. Nagyon sok lepotyogott körte volt, szedtem belőle egy zacskóval. (Korábban mindig "irigykedtem" Erdőkóstoló vadkörtéire, úgy látom van itt, csak nyitott szemmel kell járni). Ma nem volt a legjobb idő ehhez az akcióhoz, de valamelyik nap visszamegyek és szedek még. Teában teszteltem valóban nagyon finom.
Még van rajta élő ág, de termést már nem hozott.
A fenyő mögött szintén egy kiszáradt példány



És egy vadalmafa. Összesen három almát termett.

A mai csipke és vadkörte, vadalma gyűjtésem.


Teaként tesztelve.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése