2013. április 23., kedd

Medvehagyma, spenót, komló variációk 2.- Rántotta vajban párolt komlóval és spenótos-medvehagymás szósszal





Bármilyen finom volt az előző napi ebéd, mégis maradt egy kis párolt komló és spenót, gyorsan leteszteltem rántottában, ajánlom kipróbálásra, bár ez nem is rántotta, inkább omlett, de az se, mert nincs benne liszt. Természetesen, ha nincs maradék akkor is érdemes elkészíteni, mert nagyon finom:)
A komló és spenót elkészítése itt
 A tojás így készült:
A tojásokat felvertem pici sóval. A olajat felmelegítettem,  beletettem a komlót. Amikor már jól felmelegedett ráöntöttem a tojást és megpróbáltam egyenletesen eloszlattam a serpenyőben. A közepén lévő lágy részt kitereltem a serpenyő szélére, hogy az is megsüljön. Amikor elkészült egy tányérra csúsztattam meglocsoltam a mártással és feltekertem. A maradék mártással tálaltam.


Nem sikerült egyenletesen eloszlatnom a komlót, de ez semmit nem vont le az élvezeti értékéből:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése