2013. április 26., péntek

Salátával töltött "omlett" (és persze rüggyel:))


A töltött omlett receptet még évekkel ezelőtt találtam Szendi Gábor-Mezei Elmira Paleolit szakácskönyében,Töltött omlett 67.o), bár ez szerintem nem omlett, mivel az omlettbe liszt is kerül, persze a paleoban nem, mindegy, ez végül is részletkérdés:) Megpróbáltam legyártani, mert a legutóbbi kísérletnél nem sikerült feltekernem, bár most, hogy jobban megnéztem a képet, látom hogy félbe van hajtva:). 
 "omlett":
2 közepes tojás
1 újhagyma 
olívaolaj

saláta:
1/2 sárgarépa
1/2 kaliforniai paprika
2-3 jégsaláta levél
1/2 paradicsom
1/2 savanyúkáposzta (amennyit kicsíptem az ujjaimmal az üvegből)
10-15 hársfa rügy (nem volt több)

öntet:
2 ek. joghurt
2 tk. medvehagyma pesto
A tojásokat felvertem pici sóval, belekevertem az az előzőleg apróra vágott újhagymát. A olajat felforrósítottam, beöntöttem a tojást és egyenletesen eloszlattam a serpenyőben. A közepén lévő lágy részt kitereltem a serpenyő szélére, hogy az is megsüljön. Amikor elkészült egy tányérra csúsztattam és megtöltöttem az előzőleg elkészített saláta alapanyagokkal. Biztosra akartam menni a feltekerés ügyében, így kb a saláta felét tettem bele.











medvehagymás öntettel is finomak:)

1 megjegyzés:

  1. Szia! Kérlek látogass el hozzám, ide http://legyunkeszsegesek.blogspot.ro/2013/04/dijeso-nalam-is.html#.UXpn-koQPis :) Egy kis meglepetés vár Rád!

    VálaszTörlés