2012. július 3., kedd

Ez is történt júniusban

Kicsit eltűntem, de nem volt időm "dokumentálni az életem":) Az egyik blog írója felfüggeszti a blogírást, egyrészt, mert ez a közlési forma  kezd kimenni  a divatból. Véleménye szerint az emberek gyors, rövid információkat keresnek, és erre alkalmasabb a Facebook. Másrészt inkább éli az életét, mint dokumentálja. Nem vitatom, hogy az emberek rövid infókat keresnek, de ha van időm, jobban szeretek blogokat olvasgatni. Azt nem is értem, ha az FB-re feltöltök egy infót, aminek az elolvasása kb.5-10 perc, és máris megjelenik mellette egy lájk. Vajon mit lájkolnak, a képet? Valószínűleg, hiszen annyi idő alatt a tartalmat nem lehet elolvasni. No, mindegy, hogy trendi vagy sem blogolás, folytatom:)

 Miről szólt az elmúlt hét? Talán ez a fotó jellemzi a legjobban:) Gyógynövények gyújtéséről
 A legújabb szerelmem a muskotályzsálya után és mellett a fehérmályva (orvosi ziliz), de erről később bővebben.
Derékig a susnyákosban:) Éppen egy réti füzényt - amit Erdőkóstoló virágnak nevezek magamban, mivel a beazonosítása ő segítségével történt :)- próbálok megszerezni  a mocsarasból:)

1. Gyógynövénygyűjtés
2. Gyógynövények (kerti és vad) feldolgozása
3.Szárítmányok
4.Tartósítás több módon
5.Gyógynövényes krémek és olajok
6.Gyógynövényes mézek
7.Gyógyborok
8.Új ételek 



A blogok olvasásával is lemaradtam, de hamarosan felzárkózom:)

Új rovat: Ez történt egy éve:)

sárgarépa krémleves

4 megjegyzés:

  1. Őrülök,hogy újra itt vagy! És folytatod az irást.Hiszem,hogy nem mindenki számára a facebook az egyedüli tartalmas gyors információk szerzése.Tudom az is kell,de ha elmélyülten akarunk egy témába belemerülni,akkor kevés.Szerintem:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:)Jó az FB az ismerősök sok olyan infót tesznek fel, amire nem biztos, hogy rábukkannék, no meg olyat is ami nélkül jól megvagyok:)Bizonyos infókat persze nem ott keresek.

      Törlés
  2. Szerény véleményem szerint a facebook csakis arra jó, hogy a blogba csalogassuk az érdeklődőket. Aki pedig elolvasás nélkül lájkolja amit feltettél, azt szerintem nem is érdekli igazán, csak jópofizik vele. Eszméletlen milyen helyeken gyűjtöd be a növényeket!!!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyjából ezt gondolom én is. Ez még a kevésbé vad része a növénygyűjtésnek:)Pont a napokban döbbentem rá, hogy a metszőolló és kisásó mellé egy gumicsizmát is be kell dobnom a csomagtartóba:)

      Törlés